måndag 9 augusti 2010

Fru Giraphe!

I lördags förvandlades jag från Fröken Giraphe till Fru Giraphe! Bröllopssjalen blev vederbörligt beundrad och det var en helt fantastisk dag, trots det myckna regnandet, men det har ju gjort att jag inte virkat så mycket på Hannas väska. Dessutom hittade jag ett mönster på ett jättefint bokmärke, som jag har beundrat tidigare hos Virkverket som jag ville pröva. Det gick bra även om jag tror att jag missuppfattade mönstret lite när jag kom till öronlapparna, men det blev bra ändå tycker jag.
Med ett par svarta öron istället för den rosa mössan skulle den se ut precis som Snobben, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Den blev väldigt söt :) Och grattis för övrigt!

    SvaraRadera
  2. Grattis,frun!Hoppas att bröllopsdagen var härlig trots regnet.Men regn i brudkronan betyder ju lycka....
    Jättefint bokmärke! Jag har också kollat in det.
    Ha det gott!
    Maria

    SvaraRadera