söndag 27 september 2009

HHH - Härlig HöstHelg


Hemkommen från en helg på en ö i skärgården med god mat och trevligt sällskap. Det har blivit en tradition att fira M:s födelsedag så här och det är alltid väldigt mysigt. Och alltid väldigt bra väder! Idag gick vi en promenad i solskenet och njöt av höstens färger och dofter. Nu är jag laddad och redo för en ny arbetsvecka. Har tittat igenom ett mindre berg av matteböcker, inte min favoritsysselsättning, men en del av jobbet så det är bara att göra ändå. Och med tanke på hur kul jag har på mitt jobb annars så kan jag väl stå ut med lite tråkig rättning ibland...

2 kommentarer:

  1. håller med det var verkligen härligt men gick alldeles för fort-fina bilder du tog!

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig du har och härliga saker du gör! Gillar verkligen giraffen! Länkar från min blogg. Välkommen till mig!

    SvaraRadera